LR Susisiekimo ministerijoje neseniai pristatyti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos bendrovės „Smiltynės perkėla“ 2020–2023 metų planai ir investiciniai projektai. Į Klaipėdos uosto plėtrą iš viso numatoma investuoti 352,4 mln. eurų, iš kurių dalis bus skirta pertvarkyti uosto vartams bei rekonstruoti molus.
Į PLĖTRĄ INVESTUOS 352,4 MLN. EURŲ
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos laikinasis vadovas Vidmantas Paukštė ir AB „Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Mindaugas Čiakas pristatė ateities planus. Kaip praneša LR Susisiekimo ministerija, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija 2020-2023 m. daugiausiai lėšų ketina skirti uosto krantinių statybos ir rekonstrukcijos projektams bei akvatorijos ir krantinių gilinimo darbams. 2020-2023 metais į Klaipėdos uosto plėtrą numatoma investuoti 352,4 mln. eurų, iš jų dalis bus finansuojama iš ES struktūrinių fondų lėšų. „Klaipėdos uosto laukia intensyvūs metai. Planuojame pradėti istorinį projektą – molų rekonstrukciją. Bus pertvarkomi uosto vartai, pasukamas laivų įplaukos kanalas. Toliau bus gilinamas uostas, rekonstruojamos krantinės, kad galėtume priimti dar didesnius laivus. Taip sieksime, kad Klaipėdos uostas taptų saugesnis ir konkurencingesnis“, – sako Vidmantas Paukštė, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktorius, l. e. generalinio direktoriaus pareigas.
NUMATYTA ĮSIGYTI 2 NAUJUS KELTUS
V.Paukštė pažymi, kad dar šiais metais ketinama užbaigti Malkų įlankos pertvarkymo projektus. Uostui tai ypatingai svarbu, nes uosto kompanijos, dirbančios pietinėje uosto dalyje, ilgus metus buvo nepelnytai pamirštos. Itin svarbu, kad Klaipėdos uoste įsibėgės projektai, kurie yra finansuojami ES lėšomis, bus tęsiami uosto infrastruktūros, teisinės bazės tobulinimo projektai, kurie prisidės prie uosto konkurencingumo didinimo.
AB „Smiltynės perkėla“ 2020-2023 m. ketina investuoti 20 mln. eurų, iš jų 2,9 mln. eurų – dar šiais metais. Iki 2021 metų gegužės mėnesio planuojama sutvarkyti Naujosios perkėlos infrastruktūrą. Per ateinančius 3 metus bendrovė ketina įsigyti du keltus – vieną keleivinį–krovininį keltą ir vieną keleivinį keltą.
Parengta pagal LR susisiekimo ministerijos informaciją.
Nuotrauka: portofklaipeda.lt
Justinas
( 2020-01-22 )
O tai čia ne tas pats projektas, pagal kurį uosto vartai ir jų automatika turėjo būti rekonstruoti dar 2015 metais ?
info?
( 2020-01-10 )
Tai kaip su tuo Klaipėdos uosto BP baigėsi?