Šiemet 5-ąjį kartą organizuojamo Vilnius atviros architektūros savaitgalio „Open House“ organizatoriai rengia atvirą šio renginio plakato konkursą. Šių metų „Open House Vilnius“ tema – mąstymą keičianti architektūra. Konkurso pagrindinis prizas – 1.000 eurų ir galimybė realizuoti plakatą.
Konkurso būdu atrinktas plakatas taps vizualiu „Open House Vilnius“ renginio šūkiu, kuris papuoš miestą prieš renginį, jo versijos bus publikuojamos internete, spausdintose renginio knygelėse ir ekranuose mieste. Šiuo konkursu „Open House Vilnius“ taip pat siekia paskatinti dizainerius apmąstyti architektūros temą.
Konkursinius darbus galima pateikti iki vasario 10 dienos (23.59 LT laiku), užpildant elektroninę dalyvio anketą ir atsiunčiant plakatą per platformą wetransfer.com elektroniniu paštu: info@openhousevilnius.lt
Iš viso numatomos 3 prizinės vietos. Konkurso nugalėtojas bus apdovanotas 1.000 eur prizu ir galimybe realizuoti plakatą, o visų konkurso dalyvių darbai bus eksponuojami plakatų parodoje „Open House Vilnius“ savaitgalio metu.
KONKURSO SĄLYGOS
– Konkursas yra atviras visiems kūrėjams – individualūs, komandiniai ar dizaino studijų darbai bus priimti ir vertinami remiantis vienodais kriterijais. Konkurso dalyvių amžius nėra ribojamas, tačiau dalyvis turėtų būti ne jaunesnis nei 16 m.;
– Vienas dalyvis – asmuo, komanda ar studija – gali pateikti iki 3 darbų;
– Dalyvavimas konkurse nemokamas;
– Bus vertinami tik skaitmeniniu formatu pateikti ir reikalavimus atitinkantys darbai, taip pat – tik laiku pateikti darbai;
– Plakatas turi būti pateiktas kaip baigtinis plakatas;
– Plakato dizainas turėtų būti lengvai pritaikomas skirtingoms komunikacijos priemonėms;
– Konkursui pateiktas plakatas turėtų perteikti renginio koncepciją ir interpretuoti šių metų renginio temą.
Visuose plakatuose turi būti tokia informacija: aiškiai matomas „Open House Vilnius“ logotipas; tekstas – atviros architektūros savaitgalis; 2019 balandžio 27–28 d.; www.openhousevilnius.lt | info@openhousevilnius.lt.; „Facebook“ ir „Instagram“ ikonos; plakate turi būti numatyta vieta organizatoriaus ir partnerių logotipams.
Techniniai reikalavimai: plakato formatas – vertikalus, A2 + 3 mm (594 x 420 + 3 mm užlaidos); rezoliucija 300dpi; spalvų modelis CMYK; formatas TIFF arba PDF (iki 500 MB); tekstams turi būti naudojami šriftai be serifų ir „Open House Vilnius“ vizualinio identiteto spalvos. „Open House Vilnius“ firminis šriftas bus suteiktas tik konkurso laimėtojui realizuojant plakatą. Plakatai gali būti atlikti laisvai pasirinkta technika (pvz. iliustracija, fotografija, koliažas ar kt.).
Plakto iliustracija turi būti originali, nepublikuota ir nenaudota kituose konkursuose. Plakato autorius turi turėti teises į paveikslėlius ir elementus, naudojamus plakate, arba jie turi būti laisvai naudojami ištekliai.
P.S. Konkurso dalyviai privalo turėti visas autorines teises (ir pateikti tai patvirtinančius dokumentus, jei būtų paprašyta) į konkursui pateikiamą kūrinį. Konkurso organizatoriai automatiškai atmes visus plakatus, neatitinkančius šio reikalavimo. Pateikdami plakatą šiam konkursui visi dalyviai sutinka, kad „Open House Vilnius“ organizatorius, VšĮ Architektūros fondas, įgis teisę naudoti ir publikuoti kūrinį: atgaminti kūrinį spausdinimo būdu ir elektroninėmis (skaitmeninėmis) priemonėmis bei viešai jį eksponuoti.
Konkursui pateiktus plakatus vertins konkurso organizatoriai – „Open House Vilnius“ organizatorių komanda. Konkurso rezultatai bus paskelbti vasario 15 dieną.
Vertinimo kriterijai: konkurso sąlygų ir reikalavimų atitikimas; vizualumas ir plakatiškumas; renginio temos interpretacija ir komunikacinės žinutės aiškumas; originalumas.
Prizai: 1 vieta: 1.000 eur + plakato ir jo adaptacijų realizavimas; 2 vieta: 600 eur; 3 vieta: 300 eur.
Visi konkursui pateikti plakatai bus eksponuojami plakatų parodoje „Open House Vilnius“ savaitgalio metu balandžio 27 ir 28 dienomis.
Parengta pagal „Open House Vilnius“ informaciją.