Kauno projektų erdvė „Kabinetas“ į šiuolaikinio meno ištakas siūlo pažvelgti per XX a. eksperimentinio kino istoriją. Kiekvieną trečiadienį nuo 19 val. čia vyks aktyvių kino peržiūrų ciklas „Kino ekscesai“, kuris atskleis netradicinius raiškos būdus, laužančius estetines ir naratyvines nuostatas.
Suplanuotų 4 kino vakarų temas pristatys dėstytojai, menininkai, tyrėjai, kurie pakvies ieškoti alternatyvių mąstymo metodų, suvokti eksperimentinio kino sąsajas su kitomis meno rūšimis, permąstyti kintančių ir tobulėjančių technologijų įtaką žmogui bei jo aplinkai eksperimentinės kūrybos kontekste. Pirmasis ciklo „Kino ekscesai“ renginys – trumpametražių filmų vakaras – projektų erdvėje „Kabinetas“ (A. Mapu g. 20, Kaunas) įvyks gruodžio 14 dieną (trečiadienį) 19:00 – 21:30 val. Renginys nemokamas.
Koordinatoriai: K.Žukas, G.Kumiščiūtė, ir R.Stepanovaitė.
Parengta pagal „Kabinetas“ informaciją.
PROGRAMA
Pagrindinis ekranas
Ballet mécanique (1924), rež. Fernand Léger, Dudley Murphy
Entr’acte (1924), rež. René Clair
The Fall of the House of Usher (1928), rež. James Sibley Watson, Melville Webber
Emak-Bakia (1927), rež. Man Ray
The Seashell and the Clergyman (1928), rež. Germaine Dulac
Ghosts Before Breakfast (1928), rež. Hans Richter
The Life and Death of 9413, a Hollywood Extra (1928), rež. Robert Florey, Slavko Vorkapich
Papildomas ekranas
Lichtspiel Opus 1. (1921), rež. Walter Ruttmann
Return to Reason (1923), rež. Man Ray
Symphonie diaganale (1924), rež. Viking Eggeling
Anémic Cinéma (1926), rež. Marcel Duchamp
Rhythmus 21 (1923), rež. Hans Richter
Filmstudie (1926), rež. Hans Richter
The Starfish (1928), rež. Man Ray