Po 5 metų intensyvaus darbo britai pagaliau baigė renovuoti XIX amžiaus Londono geležinkelio stotį „King’s Cross“. Pagal firmos „John Mc Aslan + Parners“ projektą šiame istorinės architektūros objekte buvo restauruojama, pertvarkoma ir statoma naujai. Rezultatas – drąsus istorinės ir šiuolaikinės architektūros dialogas.
Renovuojant XIX amžiaus Londono stotį „King’s Cross“, pagerintos keleivių aptarnavimo sąlygos bei ryšys su įvairiomis visuomeninio transporto priemonėmis, patobulintas valdymas ir smarkiai išplėsta prekyba. Firmos „John Mc Aslan + Parners“ architektams čia pavyko sukurti įsimenantį XXI amžiaus architektūros dialogą su 1852 metų statybos stotimiNaujiems poreikiams čia pritaikyta senoji stoties stoginė bei kiti perono statiniai, restauruoti senieji geležinkelio stoties fasadai, o priblokuota nauja didžiulė salė iš karto tapo svarbiausiu viso stoties komplekso architektūros akcentu bei komerciniu traukos centru. Jos 150 metrų ilgio pusės kupolo formos erdvės neskaido jokios kolonos. Ambicinga stoties transformacija britams atsiėjo net 500 mln. svarų sterlingų (per 2 milijardus litų!).
Premjera Londono visuomenei bei svečiams numatyta kovo 19-ąją (pirmadienį), o atnaujintojo transporto bei komercijos mazgo galimybių ribas britai žada patikrinti per artėjančias Londono olimpines žaidynes.
Parengta pagal firmos „John Mc Aslan + Parners“ informaciją.
..
( 2012-04-14 )
kabina tik girliandas „puosdami“ olimpinems, visa tai kainavo socialiniu paslaugu saskaita, be to reiketu pamineti kad per tuos metus kai vyko intensyvios statybos ir ne tik, aplink kings cross gigantiska sankryza sukvezimiu nuzudyti maziausiai 6 dviratinikai..cia be lengvuju automobiliu statisdtikos…sankryzos pertvarkai pinigu nebeliko…
kodėl
( 2012-03-19 )
nėra didžiulio stiklinio antstato kaip, pvz. Kaune arba Talline ? Kaip būtų gražu !!!!!!!!!!