Kasmet į Ispaniją atvyksta apie 100 milijonų turistų, kurių nemenka dalis neišvengiamai užsuka į Barseloną. Bene didžiausia pastarųjų keliautojų dalį sudaro kuprinėmis nešinas jaunimas, todėl Katalonijos sostinei pačiame centre ar arti visada šurmuliuojančio centro smarkiai trūksta nebrangių šiuolaikiškų viešbučių. Tarptautinis architektūrinio lavinimo ir tyrimų centras IAAC (Institute of Advanced Architecture of Catalonia) neseniai paskelbė atvirą 100 metrų aukščio bokštinio bohemiško viešbučio architektūros idėjų konkursą.
SKLYPAS – PRIEŠAIS ŠIUOLAIKINIO MENO MUZIEJŲ
Barselona – viena svarbiausių turistinių traukos taškų Ispanijoje ar net visoje Europoje. Ji kasmet sutraukia daugybę jaunimo, kuris į Katalonijos sostinę atvyksta ne tik apžiūrėti išskirtinius istorinės bei šiuolaikinės architektūros objektus ar aplankyti muziejus, bet ir susipažinti su vietos kultūra ir patirti vietos naktinio gyvenimo siautulį. Konkurso organizatoriai laukia pasiūlymų Barselonos bohemiško bokšto, kuriame būtų ne vien jaunimo viešbučio numeriai, bet ir laisvalaikio bei prekybos patalpos – madingų drabužių parduotuvės ir pan. 100 metrų bokštas taip pat turėtų būti vertas naujo Barselonos architektūros orientyro vardo. Tuo tikslu jam parinktas sklypas viename gyviausių Barselonos rajonų – Gotiškajame kvartale priešais Šiuolaikinio meno muziejų MACBA (arch. R.Meier). Konkurse dalyvauti gali architektai bei dėstytojų vadovaujami architektūros studentai.
IŠSKIRTINĖ PROGA IŠGARSĖTI
Nusprendusieji dalyvauti, užsiregistruoti privalo iki kovo pabaigos. Registracijos kaina iki sausio 20 dienos – 100 JAV dolerių (apie 280 Lt.). Vėliau – 150 ir 200 JAV dolerių (apie 420 ir 560 Lt.). Paskutinė konkursinių darbų pateikimo data – balandžio 15 diena. Vertinimo komisija – L.Capelli, M.Casany Estrada, I.Westphalen. Pirmos vietos laimėtojui bus įteikta 3.500 JAV dolerių premija bei bilietas į Barseloną, konkurso apdovanojimo ceremoniją. Taip pat numatyta apdovanoti 2-osios vietos laimėtoją, 3-čiosios vietos laimėtoją, o dar 9 konkurso dalyvius – paskatinti.
Konkurso organizatoriai įsitikinę, kad šis konkursas – tiesiog išskirtinė galimybė išgarsėti jį laimėjusiam architektui bei gauti užsakymų projektuoti panašius objektus Ispanijoje.
Daugiau informacijos apie konkursą.
TomasP
( 2011-01-12 )
skelbdama teorines, bet „saldžias“ užduotis organizacija susirenka dailaus pinigėlio, nesunku pasikviesti pora dievų į komisiją, nesunku ir vieną bilietą nupirkti. rinkodara.