LR Vyriausybės neseniai patvirtintame Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bendrajame plane numatytos intensyvios uosto plėtros kryptys, kurių įgyvendinimui Susisiekimo ministerija ką tik patvirtino 1,2 mlrd. eurų siekiančią investiciją. Tačiau savo galią beatodairiškai auginantis uostas vis labiau nustelbia bei
Pernai, viršijęs 46 mln. tonų krovinių apyvartą, Klaipėdos jūrų uostas trečius metus iš eilės yra lyderis tarp Baltijos šalių uostų. Pagal krovinių apyvartą jis išlieka pirmoje vietoje, aplenkdamas Rygą, Ventspilį, Taliną. Kaip skelbia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
Ką tik atnaujinta Klaipėdos uosto plėtros, pastatant išorinį uostą, galimybių studija. Jeigu išorinis uostas nebūtų statomas, tikėtina, kad, atsižvelgiant į pasaulines „konteinerizacijos“ tendencijas, esamo Klaipėdos uosto konteinerių krovos pajėgumo nebeužteks. Tokias išvadas studijoje pateikė UAB „Smart Continent
Nuo birželio 4 dienos bus galima susipažinti su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bendrojo plano konkretizuotais sprendiniais. Bendrovių „Sweco Lietuva“, „Urbanistika“ ir „Kelprojektas“ rengiamas pastarasis bendrasis planas apima uosto žemės vidinės akvatorijos, išorinį reidą ir susijusią infrastruktūrą. Nuo
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001