Ilgai laukto Tarandės tunelio projektas stumiasi į priekį. Tunelis planuojamas magistraliniame kelyje Vilnius-Panevėžys. Jis padės išspręsti piko metu nuolat susidarančias automobilių spūstis: po darbo iš miesto centro Ukmergės gatve grįžtantys gyventojai išsirikiuoja į ilgą eilę, kad galėtų
Mokslininkai pastaraisiais metais itin aktyviai prisideda prie modernių statybinių medžiagų kūrimo, kurios dažnai atveria naujų, dar iki tol nematytų galimybių, nes būna lengvesnės, tvirtesnės ir tvaresnės už tradicines. Ši mokslo pažanga ne tik gali pasiūlyti moderniomis savybėmis
Vievyje oficialiai atidarytas Paparčių viadukas. Naujojo Vievio transporto mazgo – dviejų lygų sankryžos– projektas įgyvendintas mėnesiu anksčiau, nei buvo numatyta sutartyje, o viaduko prieigose esančiais jungiamaisiais keliais ir naujai įrengtomis žiedinėmis sankryžomis vairuotojai galėjo naudotis jau nuo
Kauno rajonas rengs Vandžiogalos plento rekonstrukcijos techninį projektą. Kauno miesto savivaldybė pagrindinę Domeikavos eismo arteriją planuoja platinti iki trijų juostų dėl kairiųjų posūkių srautų. Manoma, kad kelio atkarpos Kauno rajone rekonstrukcija atsieis apie 13 mln. eurų. REKONSTRUKCIJA
Klaipėdos Baltijos pr. estakadai neseniai patvirtintas valstybės finansavimas. Šiais metais valstybė prie šio svarbaus uostamiesčio susisiekimo objekto finansavimo prisidės 8,75 mln. eurų. Baltijos pr. žiedinės sankryžos su Šilutės ir Vilniaus pl. rekonstrukcija ir estakados statyba – didžiausias
Automobilius vis dažniau keičiant į aplinką tausojančią dviratę transporto priemonę, svarbus plėtoti ir pastarajai skirtą infrastruktūrą. Iš Vyriausybės skirtų 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės kelių infrastruktūrai dviračių ir pėsčiųjų takams tiesti ir rekonstruoti bei kitoms
Susisiekimo ministerijoje ką tik veiklą pradėjo Valstybinės ir vietinės reikšmės kelių objektų, finansuojamų iš Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano lėšų, atrankos komisija. Ši komisija suburta Vyriausybei skyrus 150 mln. eurų valstybinės
Eismo sąlygos rekonstruojamame magistralės A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruože, vadinamoje „Megos“ sankryžoje ties Kaunu, netrukus žada pagerėti. Čia paleisti eismą tiek pagrindiniu, tiek jungiamaisiais keliais planuojama dar šiais metais. Kaip praneša susisiekimo ministerija, magistralinio kelio A1 ruože nuo 100,47
Kaune ką tik atidaryta nauja jungtis su Vilnius-Klaipėda (A1) magistrale. Naujasis kelias turėtų sumažinti eismo spūstis šiaurinėje miesto dalyje bei palengvinti susisiekimą tarp magistralės bei Kalniečių ir Eigulių mikrorajonų. Tačiau dėl papildomų jungčių magistralė tampa vis panašesnė
Klaipėdoje ruošiamasi išskirtinės reikšmės transporto mazgo rekonstrukcijos darbams. Klaipėdos miesto savivaldybės administracija su transporto infrastruktūros projektavimo bendrove „Kelprojektas“ neseniai pasirašė sutartį dėl Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projektavimo. Kaip praneša Klaipėdos savivaldybė, direktorius
Per trejus metus asfaltavimo darbai apims beveik visą Lietuvą. LR Susisiekimo ministerija žada išasfaltuoti per 1.000 km žvyruotų kelių. 10 km ir ilgesni žvyrkelių ruožai numatomi asfaltuoti Elektrėnų, Jonavos, Jurbarko, Klaipėdos, Pasvalio, Plungės, Prienų, Raseinių, Širvintų, Švenčionių,
Ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ sankryžos Kaune numatoma rekonstruoti į 8 eismo juostų kelią. Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas 2 eismo juostų tiltas iš šiaurinės Kleboniškio tilto pusės. SUTVARKYS VISĄ KELIO
Didelis avaringumas magistralėje „Via Baltica“ – vienas svarbiausių rūpesčių gerinant Lietuvos kelių infrastruktūrą ir eismo saugą. Sprendžiant šią problemą, visas kelias tarp Kauno ir Marijampolės bus 4 eismo juostų. TARP KAUNO IR MARIJAMPOLĖS LIKO 24 KM Kaip
Po pusantrų metų trukusių grandiozinių III etapo statybų, gruodžio 20 dieną atidaromas Vilniaus Vakarinis aplinkkelis. Tai viena svarbiausių Vilniaus miesto struktūrinių greito eismo gatvių (A1 kategorijos), pradėta tiesti dar 2009 metais. Atidarymo dieną „startas“ iš abiejų aplinkkelio
Vilniaus visu Vakariniu aplinkkeliu, atrodo, važiuosime jau šiemet. Mat rangos bendrovė „Kauno tiltai“ svarbiausių aplinkkelio III etapo objektų statybos grafiką lenkia net 3 mėnesiais ir 3 mėnesiais anksčiau numato paleisti eismą. Pastarasis aplinkkelio etapas itin svarbus daugumai
Siekiant gerinti eismo saugą, artimiausiais metais intensyvūs rekonstrukcijos darbai suplanuoti intensyviausio eismo šalies magistralėse. Kaip skelbia LR Susisiekimo ministerija, daugiausia dėmesio sulauks magistralės A1 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda), A2 (Vilnius–Panevėžys) ir avaringumu išsiskirianti „Via Baltica“.
Šį pavasarį magistralėje „Via Baltica“ nuo Kauno link Marijampolės bus pradėtos tiesti dvi papildomos eismo juostos ir vykdomi kiti eismo saugai svarbūs kelio rekonstrukcijos darbai. Taip pat rengiamasi modernizuoti magistralės ruožą tarp Marijampolės ir Lietuvos-Lenkijos valstybės sienos,
Žiedinės sankryžos – viena efektyviausių priemonių, sprendžiant saugaus eismo problemas. Daugiausia dėl to dar šiemet į žiedines bus rekonstruotos 3 esamos sankryžos – Birštono, Jonavos ir Vilkaviškio. Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu iš viso yra apie
Baigęs rekonstruoti Parodos kalną bei A.Juozapavičiaus projektą, Kaunas ketina imtis avaringosios Savanorių prospekto įkalnės. Kaip praneša Kauno savivaldybė, jau pasirašyta sutartis su bendrove „Kauno tiltai“. Pagal pastarąją rangovas įsipareigojo šios įkalnės tvarkymo darbus atlikti per metus.
Įpusėjo Vilniaus vakarinio aplinkkelio statyba – šio svarbaus sostinei projekto II etape jau atlikta beveik 60 proc. visų darbų. Susisiekimo ministras E.Masiulis ir Vilniaus meras A.Zuokas ką tik aptarė galimus finansavimo šaltinius šio projekto III etapui, kurio
Bene svarbiausios Kauno transporto arterijos – Savanorių prospekto – būklė Žaliakalnio šlaito įkalnėje pasiekė kritinę – pažeista čia įrengtos estakados konstrukcija. Parodos gatvėje ir A.Juozapavičiaus prospekte vykstantiems darbams artėjant į pabaigą, pagaliau imta rūpintis ir šios svarbios
Kaunas metų metus šiurpino vairuotojus savo duobėtais keliais bei rekonstrukcijos prašyte prašančiomis gatvėmis. Tačiau pastaruoju metu reikalai, atrodo, pamažu ima taisytis. Kauno miesto savivaldybė į gatvių asfaltavimą ir duobių remontą neseniai nutarė investuoti papildomus 3,45 mln., o
Pradėta Vilniaus geležinkelio aplinkkelio rekonstrukcija ir naujo kelio statybos. Kaip skelbia LR Susisiekimo ministerija, Vilniaus pakraštyje bus rekonstruotas geležinkelio aplinkkelis ir greta įrengtas papildomas naujas kelias per dvejus metus. Tai bus pats brangiausias „Lietuvos geležinkelių“ investicinis projektas
Vyriausybė paskirstė rezervines Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšas – beveik 41 mln. litų. Šiomis lėšomis bus finansuojama 80 projektų, skirtų Lietuvos kelių ir gatvių būklei gerinti, tiltams statyti ir rekonstruoti bei saugaus eismo priemonėms įrengti.
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001