Dar nė nepradėtas pardavinėti elektrinis dekonstruktyvistinės estetikos pikapas „Cybertruck“ muša populiarumo rekordus. Vis dėlto šis Elono Musko nerūdijančio plieno kūdikis greta neseniai paviešintos kompanijos „Honda“ koncepcijos atrodo gana pižoniškai. Ne veltui dizaineris Rene Garcia pikapą „Ridgeline EV“ iš pradžių įsivaizdavo kaip Dakaro raliui tinkantį visureigį.
Kompanijos „Honda“ kiek mažesnio nei „Tesla‘os“ elektra varomo pikapo koncepcija „Ridgeline EV“ turėtų labiau patraukti dėmesį ne pasipuikuoti ekstravagantiškomis automobilio formomis linkusios grietinėlės, bet ieškančiųjų realių bekelės ar misijų iššūkių. Apie tai byloja ne vien kuriamo automobilio išvaizda, bet ir įranga – jos priekyje ir užpakalyje įtaisytos gervės, priešingomis kryptimis itin plačiai atsidarančios durys atveria erdvų interjerą, o funkcionali priekaba tinka susikrauti ne vien išvykai ar kelionei būtinus įrankius, bet ir, pavyzdžiui, įsimesti keturratį.
Japonų kompanijos „Honda“ koncepcijos „Ridgeline EV“ platforma yra su priekiniu ir galiniu varikliais tarp kurių įkomponuotas didžiulis akumuliatorių blokas. Šis superautomobilis turėtų krautis per priekį, atidarius įkrovimo angą slepiantį „Honda“ ženklą. Jo aukštos kokybės interjeras sumanytas iš natūralios odos ir taip pat yra pasiryžęs perspjauti „Cybertruck‘ą“ (diz. F. von Holzhausen). Prietaiso skydelyje dominuoja salono pločio ekranas, kuris padengia visą regėjimo lauką. Greta kitos svarbios informacijos čia būtų pateikiami vaizdai tiek iš šoninių, tiek ir iš galinio vaizdo kamerų. Beje, interaktyviuosius ekranus turėtų ir galinių sėdynių keleiviai, o sėdines atlošus – gautųsi gana patogi lova. Nepaisant visų „Ridgeline EV“ privalumų visgi sunku tikėtis, jog „Honda’os“ koncepcija pritrauktų tiek dėmesio, kaip garsusis E.Musko išleidžiamaas konkurentas.
Parengta pagal „Honda“ informaciją.
Titulinis pav.: „Ridgeline EV“ (diz. R.Garcia).