Nors pasaulio dizaino erdvė darosi vis labiau kosmopolitiška ir interaktyvi, prasiskverbti į ją iš geografinių dizaino užkampių vis dar nėra lengva. Tuo tarpu jauniesiems skirti tarptautiniai projektai uoliai laužo hierarchines dizaino struktūras. Vienas jų – tarptautinis Taivanio dizaino konkursas, kuriame ką tik blykstelėjo ir lietuviškas talentas.
Kaip praneša VDA Dizaino inovacijų centras, Vilniaus dailės akademijos Grafinio dizaino katedros absolventės Jonės Aleksiūnaitės bakalauro baigiamasis darbas "Vartotojas – identiteto kūrėjas", (vadovas lektorius Marius Bartkus) tarptautiniame Taivanio dizaino konkurse laimėjo sidabro medalį. Laureatei bus įteiktas beveik 6.000 JAV dolerių premija ir puošnus sertifikatas. Beje, jau antrus metus iš eilės konkurso komisija aukso medalio neneskyrė…
Įprasta, kad firminį identitetą kuria grafinis dizaineris, bet Jonė Aleksiūnaitė savo projekte sukeičia dizainerį su vartotoju vietomis!
Autorė leidžia meno galerijos lankytojui (meno vartotojui) tapti menamo muziejaus identiteto kūrėju. Kai lankytojas užeina į galeriją, praėjime užfiksuojamas jo vaizdas ir operatyviai pritaikomas identitetui kurti.
Ilgainiui Meno muziejus tampa atpažistamas iš to, kas yra jo lankytojai. Be to, lankytojams suteikiama galimybė sukurti net muziejaus logotipą, nupiešiant planšetiniame kompiuteryje savo "M" raidės versiją. Ši čia pat virsta muziejaus logotipu, transliuojamu į lauko ekranus ir interneto puslapius. Taip gimsta nuolat besikeičiantis dinaminis identitetas.