Prancūzijos paveldosaugininkai pritarė garsiosios Paryžiaus Dievo motinos katedros (Notre-Dame de Paris) kontraversiškiems interjero naujinimo planams. Vis dėlto daugelis Prancūzijos meno ir kultūros autoritetų tame įžvelgia „disneyzacijos“ pavojų. MENO BENDRUOMENĖ INTERJERO PROJEKTĄ SUKRITIKAVO 24 narių komitetas už interjero atnaujinimo
Jau daugiau nei metai prabėgo nuo garsiąją Paryžiaus katedrą Notre Dame nuniokojusio bei visą pasaulį sukrėtusio gaisro. Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas pernai „ant karštųjų“ buvo pareiškęs, kad istorinį Paryžiaus architektūros šedevrą reikėtų rekonstruoti šiuolaikiškai, tačiau galiausiai buvo
Šiaulių Šv. Apaštalų Petro ir Pauliaus katedra – vienas ryškiausių Renesanso epochos kūrinių Lietuvos architektūroje. Šiuo metu joje jau vyksta tvarkybos darbai, kurių metu bus restauruojami bažnyčios sienų mūrai, tinkas, pamatai, laiptai, šventoriaus tvora ir vartai, o
Prancūzijos senatas ką tik paskalbė, jog pavasarį gaisro nuniokotos Paryžiaus Dievo motinos katedros atkūrimo idėjų paieškos stabdomos. Senatas įsitikinęs, jog šį Paryžiaus istorinį simbolį būtina atstatyti koks ji buvo iki gaisro. Iš karto po balandžio 15-osios Dievo
Paryžius bei visa Prancūzija gedi. Didžiojo Pirmadienio vakare Didžiulis gaisras nusiaubė vieną žymiausių Europos sakralių statinių – Paryžiaus Dievo Motinos katedrą (Notre Dame de Paris). Manoma, kad ugnis gotikos perle kilo dėl jame vykusių Viollet-le-Duc’o smailės renovacijos darbų.
Kraštovaizdžio architektūroje kartais sunku atskirti žmogaus kūrybą nuo gamtos. Tačiau taip nutinka ir su architektūra. Viena tokių – olandų menininko Marinuso Boezemo (Marinus Boezem) katedra, kuri auga pati.
ARCHITEKTUOMENĖ
Daugiau nei 1.600 prenumeratorių
Pranešk naujieną visiems
Būk kartu su 4 292 bendraminčiais
info@pilotas.lt
+370 680 44001