Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos galerija rengia Aretos Didžionienės tapybos parodą „Transformacija“. Augimas ir nykimas, progresas ir niokojimas, visa tai ir suveda į pagrindinę A.Didžionienės darbų ciklo, atspindinčio Vilniaus Senamiesčio architektūrą, koncepciją. Paroda skirta Vilniaus istorinio Senamiesčio įrašymo į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą 20-mečiui.
Gruodžio 3 dieną (trečiadienį) 17.30 val. Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos galerijoje (Šv. Jono g. 11 Vilnius) įvyks Aretos Didžionienės tapybos parodos „Transformacija“ atidarymas.
Kaskart atvykusi į Vilnių, autorė ne tik pasivaikšto po Vilniaus Senamiestį, bet ir susipažįsta su šio laikmečio miesto urbanistikos tendencijomis. Akivaizdu, kad Vilnius keičiasi. Ir sparčiai besikeičiančiame pasaulyje iškyla nauji spręstini klausimai ir uždaviniai. Autorės kūryboje labai svarbios refleksijos laiko ir erdvės tema.
Laiko tema autorei patraukli savo reliatyvumu ir filosofiškumu. Viename laike gyveno, kūrė ir statė mūsų protėviai… Kitame laike gyvename mes. Architektūros objektais gali naudotis ir žavėtis ištisos žmonių kartos. Vaizduotė įgalino autorę transformuoti vaizdą minčių erdvėje ir perkelti kilusius pojūčius, mintis ir vaizdinius į drobę. Taip gimė paveikslų, vaizduojančių Vilniaus architektūrą, ciklas „Transformacija“. Architektūra A.Didžionienei, kaip nuolat kintanti, bet nenykstanti terpė, nes pats gyvenimas yra judėjimas, procesas. Darnus miesto vystymasis ir tinkamas dėmesys unikaliai Senamiesčio architektūrai – tai siekiamybė dabarčiai ir ateičiai.
Areta Didžionienė gimė Tauragėje ir gyvena šiame mieste iki šiol. 2005 m. Klaipėdos universitete įgijo Teologijos bakalauro diplomą, o 2009 m. Šiaulių Universitete baigė ekonomikos magistrantūros studijas. A.Didžionienė nuolat domėjosi tapyba. Paskatinta dailininko Vytauto Kuso, nuo 2009 m. rengia personalines ir dalyvauja bendraautorinėse parodose.
A.Didžionienės tapybos paroda „Transformacija“ veiks iki sausio 12 dienos.
Parengta pagal Vilniaus savivaldybės informaciją.