3-ojo Architektūrinio piešinio konkurso absoliučiuoju nugalėtoju išrinktas vokiečių architektas Antonas Markusas Pasingas (Anton Markus Pasing) su piešiniu „Miestas dėžėje: paradoksalūs prisiminimai“. Kasmetinio konkurso nugalėtojas tradiciškai renkamas iš 3 atskirų kategorijų laimėtojų.
Kaip skelbia Pasaulio architektūros festivalis (WAF), geriausio 2019 metų skaitmeninio architektūrinio piešinio autoriumi išrinktas Antonas Markusas Pasingas iš Vokietijos. Jam taip pat paskirta prestižinė Architektūrinio priešinio premija. Vokiečių architektas dirba eksperimentinės architektūros, prototipų kūrimo ir dailiųjų menų srityse. Laimėtojo piešinys „Miestas dėžėje: paradoksalūs prisiminimai“ (angl. City in a box: paradox memories) vaizduoja kupiną istorijų nežinomą miestą, tarsi uždarytą didelėje dėžėje.
Architektūrinio piešinio konkurso vertinimo komisija nugalėtojus taip pat išrinko 3 piešimo ranka ir hibridinio piešinio kategorijose. Hibridinio piešinio kategorijoje laimėjo iš Singapūro kilęs Londone dabar architektūrą studijuojantis Jerome‘as (Xin Hao) Ng su piešiniu „Demencijos šalies metabolistas“ (Metabolist of a Dementia Nation). Tai alternatyvi Singapūro pastato „The Golden Mile Complex“ vizija. Piešinio ranka kategorijoje šių metų geriausiu pripažintas Annos Heringer iš Vokietijos (Studio Anna Heringer) piešinys „Rudrapuro planas, Bangladešas“ (Masterplan Rudrapur, Bangladesh). Ant panešioto sario išsiuvinėtas „piešinys“ pabrėžia jame vaizduojamos vietovės tvarumą. Šis kūrinys taip pat praplečia įprastą piešinio ranka sampratą.
Parengta pagal WAF informaciją.
Titulinis pav.: „Miestas dėžėje: paradoksalūs prisiminimai“, A.M.Pasing, Architektūrinio piešinio premija.