Rusnė

ESTAKADA VIRŠ POTVYNIO: Rekonstruos užliejamą kelio Šilutė-Rusnė atkarpą

2017-12-13
PILOTAS.LT

Potvynių užliejamas kelias – skaudi problema, Rusnės gyventojus kamuojanti jau daugybę metų. Apie 40 dienų per metus šis kelio ruožas būna nepravažiuojamas. Ką tik pasirašyta sutartis dėl kelio Šilutė-Rusnė užliejamos atkarpos rekonstrukcijos jau kitų metų pabaigoje šią problemą turėtų išspręsti visiems laikams.

Dėl potvynių nuolat kamuojamo kelio Nr. 206 Šilutė-Rusnė svarstymai ir pasirengimai tęsėsi ne vieną dešimtmetį, tačiau konkrečiais sprendimais ir darbais jie iki šiol nesibaigdavo. Pagal LR Susisiekimo ministerijos ką tik pasirašytą sutartį techniniai darbų projektai bus parengti dar šią žiemą. O estakados statybos darbai – kelio Šilutė–Rusnė ruožo nuo 2,40 km iki 7,36 km rekonstravimas – numatyti jau ateinantį pavasarį, kai tik leis oro sąlygos.  Rekonstruojamame kelio ruože bus įrengta nauja kelio dangos konstrukcija, apie 1,8 km ilgio kelio atkarpa prie estakados bus paaukštinta. Atsižvelgiant į Šilutės rajono turizmo ir rekreacijos poreikius, ties rekonstruojamu keliu ir per estakadą bus nutiestas 4,5 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas. Na, o pačiame žemiausiame, kasmet užliejamame kelio ruože bus pastatyta gelžbetoninė sijinė 750 m ilgio dviejų eismo juostų estakada.
Šie darbai, kurių bendra kaina – 9,46 mln. Eur, bus finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Darbus atliks Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos skelbtą konkursą laimėjusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro AB „Kauno tiltai“ ir UAB „Tiltų ekspertų centras“.
Krašto kelias Šilutė–Rusnė yra vienintelis kelias, vedantis į Rusnės salą. Žemiausią jo 400 m ilgio ruožą kiekvieną pavasarį ir rudenį užlieja Nemuno žemupio Atmatos upės potvynis, todėl apie 40 dienų per metus kelias būna nepravažiuojamas lengvaisiais automobiliais. Lengvieji automobiliai užliejamu ruožu važiuoja, kol vandens gylis neviršija 15 cm. Iki 80 cm gylio užlietu ruožu automobilius perkelia traktoriai, jei gylis dar didesnis – transporto eismas keliu draudžiamas. Tai sukelia daug nepatogumų Rusnės, Šilutės ir aplinkinių vietovių gyventojams.
Parengta pagal Susisiekimo ministerijos informaciją.

Rašyti komentarą

Susije straipsniai

nuote_do_240900_e01_xxx

PRIEŠNUODIS LIŪTIMS: Kauno rajone pristatyta Nyderlandų sistema GDAI

2024 rugsėjo 11Be komentarųPILOTAS.LT

Šylant klimatui, Lietuvą kamuoja trumpalaikės liūtys su kuriomis vandens nuvedimo sistemos susitvarko vis sunkiau. Kauno rajone, Domeikavoje neseniai pristatyta greita didelės apimties infiltracijos sistema (GDAI),

Klaipėdos estakada

ĮGAVO PAGREITĮ: Baltijos pr. estakados rekonstrukcijai patvirtintas valstybės finansavimas

2022 gegužės 24Be komentarųPILOTAS.LT

Klaipėdos Baltijos pr. estakadai neseniai patvirtintas valstybės finansavimas. Šiais metais valstybė prie šio svarbaus uostamiesčio susisiekimo objekto finansavimo prisidės 8,75 mln. eurų. Baltijos pr. žiedinės

Kleboniškio tiltas

MODERNIZUOS KAUNO KELIĄ: 8 juostų A1 kelio ruožas ir nauji tiltai

2018 vasario 202 KomentaraiPILOTAS.LT

Ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ sankryžos Kaune numatoma rekonstruoti į 8 eismo juostų kelią. Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas

Rusnė

ESTAKADA VIRŠ POTVYNIO: Rekonstruos užliejamą kelio Šilutė-Rusnė atkarpą

2017 gruodžio 13Be komentarųPILOTAS.LT

Potvynių užliejamas kelias – skaudi problema, Rusnės gyventojus kamuojanti jau daugybę metų. Apie 40 dienų per metus šis kelio ruožas būna nepravažiuojamas. Ką tik pasirašyta

images_phocagallery_4695_ekome_olan_1608_4695_ekom_ny_160800_e05

EKOMENIŠKI RITUALAI://ODĖ SAULEI IR HORIZONTUI PAKRANTĖS SEKLUMOJE

Saulei pagerbti skirtus statinius žmonės kuria nuo seno. Bene garsiausias iš tokių naujųjų objektų Lietuvoje – 1995 metais architekto Ričardo Krištapavičius ir Liberto Klimkos ant

images_straipsniu_foto_3845_sikon_ko_150600_e02_xxx

STUDENTŲ IDĖJŲ KONKURSAS SIKON XXVIII://UŽSIREGISTRUOTI LIKO 3 DIENOS

Mažiau nei 3 dienos liko užsiregistruoti architektūros studentų idėjų konkursui SIKON XXVIII. Renginio vieta – savita architektūra ir kraštovaizdžiu išsiskirianti didžiausia Lietuvos sala – Rusnė.

images_straipsniu_foto_3205_potvy_ze_040800_e02_xxx

PATVIRTINO POTVYNIŲ ŽEMĖLAPIUS://RENGS PLANUS RIZIKAI MAŽINTI

Kaip praneša LR Aplinkos ministerija, ką tik patvirtinti Potvynių grėsmės ir Potvynių rizikos žemėlapiai Nemuno, Ventos, Lielupės ir Dauguvos upių baseinų rajonuose. Manoma, kad jie

images_phocagallery_2930_krant_neri_1402_2930_krant_kn_091218_e05_BRA

NELEGALIOS STATYBOS KAINA://PAKEISTA UPĖS VAGA KAUNUI GRASO POTVYNIAIS

Bendrovė „Domus firma“ prieš kelerius metus dešiniajame Neries krante, ties santaka su Nemunu, nelegaliai supylė pylimą. Vilijampolėje, Brastos gatvėje nekilnojamojo turto projektą vystyti ketinę verslininkai,

images_straipsniu_foto_2117_savan_kn_090300_e01_BRA

IMSIS SAVANORIŲ PR. ESTAKADOS://PASIRAŠĖ 9 MLN. LITŲ VERTĖS SUTARTĮ

Baigęs rekonstruoti Parodos kalną bei A.Juozapavičiaus projektą, Kaunas ketina imtis avaringosios Savanorių prospekto įkalnės. Kaip praneša Kauno savivaldybė, jau pasirašyta sutartis su bendrove „Kauno tiltai“.

images_phocagallery_2293_mokyk_plud_1303_2292_mokyk_NI_130300_e02_xxx_e01

PLŪDURIUOJANTI MOKYKLA://NIGERIJOJE KURIASI ŠIUOLAIKINĖS VANDENS BENDRUOMENĖS

Potvyniai – viena didžiausių problemų Nigerijos bei kitų Afrikos šalių pakrantėse, kur lūšnynuose dėl jų kasmet žūva žmonės, o milijonai jų lieka be namų. Tačiau

images_straipsniu_foto_2117_savan_kn_090300_e01_BRA

PRAŠOSI REKONSTRUKCIJOS://SAVANORIŲ PR. ESTAKADOS BŪKLĖ ARTI KRITINĖS

Bene svarbiausios Kauno transporto arterijos – Savanorių prospekto – būklė Žaliakalnio šlaito įkalnėje pasiekė kritinę – pažeista čia įrengtos estakados konstrukcija. Parodos gatvėje ir A.Juozapavičiaus