Profesinėje srityje būti pastebėtam ir įvertintam labai svarbu nuo pat studento suolo. Štai kodėl Lietuvos architektų sąjunga (LAS) kasmet rengia geriausių architektūros studentų baigiamųjų darbų parodą-konkursą bei apdovanoja geriausių darbų autorius. „Geriausių architektūros studentų baigiamųjų darbų parodos-konkurso 2013“ apdovanojimų vakaras šiemet numatytas sausio 30 dieną Vilniuje.
Tradicinės geriausių architektūros studentų baigiamųjų darbų parodos tikslas – suteikti būsimiems architektams galimybę pademonstruoti savo kūrybines idėjas, sulaukti įvertinimo iš platesnio architektūros profesionalų rato. Kasmet rengiama paroda taip pat atsispindi Lietuvos aukštųjų architektūros mokyklų mokymo kokybę, atskleidžia bendrą architektūros mokymo Lietuvoje lygį.
Renginyje dalyvauja 4 architektus ruošiančios aukštosios mokyklos Lietuvoje: Vilniaus dailės akademija, Vilniaus dailės akademijai priklausantis Kauno fakultetas, Kauno technologijos universitetas ir Vilniaus Gedimino technikos universitetas.
Geriausių architektūros studentų baigiamųjų darbų parodos-konkurso 2013“ apdovanojimų vakaras vyks sausio 30 dieną (ketvirtadienį) 17:30 val. Lietuvos architektų sąjungoje (Kalvarijų 1, Vilnius).
Studentų architektūros darbų paroda veiks iki vasario 21 dienos.
Parengta pagal Lietuvos architektų sąjungos informaciją.
gracia
( 2014-01-29 )
visiskai pritariu, kad geriausiu studentu projektu „konkursas“ yra totalus falsas. visi ta zino ir visi toleruoja. atrodo, kad ir aukstosioms mokykloms neidomu, o sajungyte ir pati nepersistengia siuo klausimu.
Linas Tuleikis
( 2014-01-28 )
Visur bandau įkišti savo trigrašį šia tema… Ir šiame straipsnyje dauguma išdėstytų teiginių, švelniai tariant, neatitinka tikrovės. Jau antri metai Architektų sąjunga nesiekia apdovanoti geriausių darbų. Gražiai prasidėjusi iniciatyva tapo visiškai formaliu dalyku. Niekas neperžiūri ir neatrenka geriausių baigiamųjų darbų, o mokykloms nuleista atstovavimo kvota: nuo 15 studentų, mokykla vertinimui pateikia 1 darbą. Tarkime, vienoje mokykloje gali tais metais nebūti nei vieno tikrai gero darbo, o kitoje mokykloje keli – jie ir liks nematomi atrankos komisijai. Tad jau antri metai komisija renkasi tik iš kas penkiolikto darbo. Todėl klaidinga būtų vadinti tai „geriausio darbo konkursu“. Kam toks metodas naudingas? Kas šių parodos-konkurso koregtūrų autorius ar iniciatorius? Aišku viena, kad šis metodas neskatina kokybiškos architektūros atsiradimo, o, greičiau, veikia, kaip loterija. Gal ir architektūriniuose konkursuose, kad būtų lengviau dirbti komisijai, vertinkime tik kas 15-ą darbą ir iš jų išrinkime nugalėtoją – tą „geriausią darbą“.