Klaipėdos jūrų krovinių kompaniją „Bega“ pasiekė pagal specialų užsakymą Austrijoje pagamintas mobilusis greiferinis kranas „Liebherr LHM 420“. Tai galingiausias Klaipėdos uoste tokio tipo įrenginys su didžiausiu šiuo metu Baltijos uostuose greideriu, kuris leidžia pasiekti apie 15.000 tonų per parą našumą.
ATPLUKDĖ IŠ ROSTOKO
Per pastaruosius dvejus su puse metų „Bega“ į krovos pajėgumų didinimą investavo daugiau nei 80 mln. litų – pastatė universalų žemės ūkio produktų eksporto-importo terminalą, kuris pajėgus perkrauti 2,5 mln. tonų birių krovinių per metus.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija buvo užsakovas statant pirsą, kuris yra skirtas aptarnauti naująjį jau pastatytą bei kitus kompanijos „Bega“ šiaurinėje dalyje planuojamus terminalus, numatytus bendrovės vykdomoje Uosto infrastruktūros bei terminalų plėtros programoje iki 2020 metų.
Ant pirso „Bega“ jau kiek anksčiau sumontavo našų mobilųjį laivų krautuvą, o šią savaitę ant naujųjų krantinių užvažiuos ir 124 tonų keliamosios galios mobilusis uostinis kranas „Liebherr LHM 420“. Jis į kompaniją buvo atplukdytas specialia barža iš Rostoko uosto, kuriame jis buvo pabaigtas montuoti ir paruoštas darbui.
50.000 TONŲ TALPOS LAIVAS PER 4 PARAS
Naujasis kranas pritaikytas specialiai birių krovinių krovai – jo įranga leidžia išvengti krovinio prabyrėjimo ar dulkėjimo. Kranui „Liebherr LHM 420“ pagamintas didžiausias šiuo metu Baltijos uostuose greiferis, vienu metu galintis pasemti net 42 m³ krovinio. Kranas yra skirtas birių krovinių importui bei paskirstymui, kurio paklausa pastaruoju metu sparčiai auga.
Didelio tonažo „Panamax“ tipo laivais atgabenta biri žemės ūkio produkcija yra išskirstoma ne vien geležinkelio vagonais, bet ir mažesniais laivais į kitus Baltijos jūros uostus. Naujasis kranas gerokai palengvins ir paspartins pastarčjį procesą. Dirbdamas su išskirtinio dydžio greiferiu, palankiomis sąlygomis jis galės pasiekti apie 15.000 tonų per parą našumą, o tai leidžia 50.000 tonų talpos laivą iškrauti greičiau nei per 4 paras.
Parengta pagal kompanijos „Bega“ informaciją
Mykolas
( 2019-08-23 )
Va čia tai galingas krautuvas. Su tokio dydžio ir pajėgumų krautuvu, Klaipėda gali konkuruoti su Rygos, Talino ir Gdansko uostais. Galbūt dalis potencialių klientų iš vakarų šalių bei Baltarusijos perkels didesnį krovinių skaičių į mūsų šalį 🙂