giliavandenis

images_phocagallery_2857_Nerija_tilt_pav_2857_Nerija_tilt_tit

SUSISIEKIMO KLEPTOKRATIJA://KURŠIŲ NERIJA MAINAIS Į BANALŲ TRANZITĄ

Susisiekimo ministerija ir Seimą kontroliuojanti dauguma toliau siautėja strateginiame transporto infrastruktūros aukštyje. Gruodžio mėnesį uoliai pasidarbavusi ardydama tarptautinį „Rail Baltica“ projektą dėl seniai suderintos trasos ūminės kilpos per Vilnių ir sulaukusi audringos Baltijos kaimynių reakcijos, nūnai sudarė

images_phocagallery_1414_butin_uost_1112_tit01

GILIAVANDENIS UOSTAS SLENKASI Į BŪTINGĘ//MELNRAGĖ KELIAUJA Į STALČIŲ

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto taryba lapkričio pabaigoje iš esmės pritarė išorinio giliavandenio uosto Būtingėje koncepcijai. Trijų kompanijų konsorciumo ekspertų, parengusių studiją "Klaipėdos uosto plėtros, pastatant išorinį uostą, galimybių studija ir poveikio aplinkai vertinimas", skaičiavimu, išorinis uostas Būtingėje

images_phocagallery_891_giliav_uost_891_giliav_uost_110420_tit

GILIAVANDENIS UOSTAS IEŠKO PARTNERIO//KLAIPĖDA VERŽIASI Į LYDERIUS

2011 balandžio 201 KomentarasAudrys Karalius

Giliavandenis uostas (17 metrų gylio) leistų Klaipėdai atsistoti į vieną gretą su keturiais Rytinės Baltų jūros kranto uostais, galinčiais priimti didžiausius laivus, plaukiojančius jūroje: Gdansku (Lenkija), Ventspiliu (Latvija), Talino Muuga (Estija) ir Sankt Peterburgo Ust – Luga